Det rullar på.

HEJHEJ! Passar på att blogga lite snabbt då jag är skittrött.

Dagens mat:
Frukost: Ingen.
Lunch: Spaghetti och köttfärssås.
Mellanmål: Äpple och en kopp kaffe.
Middag: Grillad kyckling, 2 skivad bröd och massa paprika.

(Vet att jag småfuskat lite med maten då jag ätit kolhydrater. men jag lovar er, jag har inte ätit speciellt mycket utav det. Sen så tror jag det inte är någon större fara när jag rört på mig.)

Motion: Promenad 30min.

Nästa vecka ska jag promenera i 1h. Undrar hur det kommer gå, haha. Men jag får fan inte ge upp nu. Det är nu det ska bli hårdare. Denna vecka var ju bara en mjukstart... men imorgon har jag min såkallade "vilodag" och då ska jag unna mig om jag känner för det. Just nu är jag inte speciellt sugen på nåt, men vi får se hur det är imorrn när jag ska på reunionkväll med mina gamla bästa polare från högstadiet. Ska bli kul!

Har bara umgåtts med Lollo hela dagen typ. Vi har pratat sjukt mycket om spöken. Har ju blivit helt insnöad i det ämnet, då jag tycker det är sjukt intressant angående sånt. Tjejerna jag ska umgås med imorrn tycker ju också sånt är roligt, och vi höll på mycket med Anden i glaset och sånt när vi var små, haha. Så ja.. och jag har läst en och annan spökhistoria som andra har upplevt som jag ska berätta för dom så dom inte kan sova på hela natten. Muhahaha. Nej shit vilken tönt jag är.. sorry.

Nu ska jag kötta lite WoW och sen sova. :) Natti på er!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Therese

Jag gillar dom töntiga tankarna :) Vi kan va töntar ihop!

2010-11-12 | 14:52:08
http://thereseskold.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!