Damn!

YO!

Vaknade upp med kanske årets största träningsvärk i armarna... herremingud. Men det är ju bra för då vet man ju att man kämpat! Skulle faktiskt t.om kunna tänka mig att gymma idag också, men har inga pengar för tillfället. Får det imorrn och då blir det danspass och sen på torsdag ännu ett gympass!! :)

Istället för att gå till gymmet så ska jag hälsa på Louise Andersson. Det blir kaffe och skvaller från i lördags. Jag hade ju filmat på mobilen när vi skulle gå hem från krogen i lördags, och det var inte nyktert. Vi låter som två utvecklingsstörda, och det är hur sjukt som helst att vi ens förstod varann just då! Haha. Men vi hade svinkul, iaf.

Sen kl. 19:00 ska jag befinna mig hos Therese, där jag återigen ska få prova på Mary Kay-produkter. Kan ju va bra eftersom jag har så jävla torr hy, speciellt när det är kallt ute. Så det ska bli kul!

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli fräsch, orkar nog va äcklig en tisdag.



Upptäckte även att jag börjar få utväxt i håret samt att min sidecut
växer som bara fan. Lena... i helgen är det dags!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!