Bitter.

Då var danspasset avklarat!

Dessvärre fick jag tydligen betala 100:- istället för 50:- denna gången, såg jag precis när jag kom hem... så nu krävs det 50:- jävligt fort nånstans, då jag ska iväg till gymmet imorrn! Suger ju verkligen röv att jag har 49:- på kortet!!! Typiskt... men det löser sig nog.

Fast innan gymmet ska jag till CommuniCare och få den där lappen påskriven och klar så jag äntligen kan få skicka iväg de där jävla papprerna.. är så trött på det där nu. Om det inte är krångel med försäkringskassan så äre krångel med Communicare.. sen äre krångel med AMS och sen försäkringskassan.. och ALLT handlar verkligen bara om PAPPERSARBETE!!! Helt galet! Vore ju helt fantastiskt om dom kunde ändra systemet lite till nåt smidigare? Fatta va många kronor man kunde sparat om man slapp köpa kuvert och frimärken varje gång (snåljåp/bitter-berit som talar)..

Och för att avrunda torsdagen så blir det musikquiz som vanligt på Koriander. Denna gången ska Cazzie med så det ska bli jävligt kul! :)

Nu ska jag spela nåt skitroligt spel på Facebook. Nåt om att ta hand om cupcakes.. wiie.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!