Babbel.

Tja!

Första dagen som en ny Stinaberit gick utmärkt. Maten var svingod och jag var inte ens sugen på att ta en liten pommes. Inte ens godishörnet på Maxi lockade, jag svär. Men suget kommer väl om ett par dagar och då måste jag stå emot! Nu jävlar. Och som Zarah kommenterade tidigare - Man ska inte kämpa för hårt & köra All In när man ska gå på en diet för det är då det skiter sig. Man måste få unna sig ibland.

Jag har tänkt på det, och jag kommer självklart unna mig. Men den första veckan som jag kör nu så ska jag inte tillåta mig själv att äta en enda liten kolhydrat. Och jag ska dricka mängder med vatten! Just so you know.

Har fått en inbjudan också av Majda, där jag och mina gamla bästa vänner från högstadiet ska ha en liten reunionkväll nästa helg. Då ingår det snacks, dricka, anden i glaset, girltalk och annat som man höll på med som tonåring. Ser verkligen frammemot detta och vi kommer nog sitta & garva rätt gött åt gamla minnen. Och DÅ ska jag eventuellt unna mig lite snacks och dricka. ;)

Sitter nu och lyssnar på Olle från Idol. Hans röst är obeskrivligt bra. Han är verkligen en svensk John Mayer och hela jag ryser när han sjunger. JÄVLAR va bra han är. Hade jag haft råd så hade jag köp den fetaste förlovningsringen och världens bästa och snyggaste gitarr åt han. True story.

Nu ska jag sluta babbla, blev too much kände jag. HEJ!


<3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Syrran

Stina! Det är ju kolhydrater i bröd och havrefras!

2010-11-06 | 10:07:30




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!