Angående MJ's nya skiva.

Jag har ju haft stenkoll på MJ's nya skiva som släpps i December. Och igår så hade en låt från den nya skivan premiär på hans hemsida. Jag kan säga som så att jag blev riktigt jävla besviken, då man kunde höra klart och tydligt att det inte var MJ himself som sjöng. Det lät som nåt kasst pojkband blandat med lite MJ, fast knappt det.

Det var inte bara jag som blev upprörd över detta, utan flera hundratusentals, om ens miljoner andra människor. Folk förstod att det var en fake låt som hade släppts, och idag så gick bolaget SONY ut med att denna låt var just fake och att de har beslutat att ta bort alla fakelåtar från den kommande skivan.

Alltså vilka äckliga jävla människor... hur fan kan man va så pengakåt och riskera att vi som faktiskt lyssnar på Michael Jackson inte skulle höra skillnaden mellan en impersonator och han själv? Vilket jävla pajasföretag.. blir så upprörd att det inte är klokt. Men gött att dom erkände att det var fake så man kan önska sig den där skivan i julklapp utan att bli besviken.

Här är nämligen en liten bit ur låten Do You Know Where Your Children Are som kommer finnas med på den nya skivan, där det faktiskt är Michael Jacksom som sjunger.

Första gången jag hörde Breaking News så fick jag ingen rysning alls, ingen feeling och tyckte att låten verkligen var piss. Självklart för att jag visste att det inte var han som sjöng... Däremot när jag fick höra DYKWYCA så fick jag rysningar. Den låten är riktigt jävla bra och det ska bli så otroligt mäktigt och coolt att få höra hela skivan. Längtar lika mycket som en svältande fågelunge längtar efter mat.

Lägger upp både fakelåten Breaking News och den äkta låten DYKWYCA så ni hör skillnaden!

FAKELÅTEN "BREAKING NEWS"

 

MICHAEL JACKSONS TVÄTTÄKTA LÅT "DO YOU KNOW WHERE YOUR CHILDREN ARE"

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!