Vilken jävla helg!?

HEJ!

Ursäkta, för att jag inte bloggat sen i torsdags. Har varit lite busy + att jag inte haft tillgång till dator. Torsdagen var iaf helt okej! Började hemma hos Möller för att sedan avsluta kalaset på Koriander. Var hemma vid 1 igen, var så jävla trött och orkade inte mer. Tror jag blivit gammal...

I fredags var jag med Marcus, Zarah & Micke. Vi gjorde inget speciellt.. åkte förbi mariebergsskogen för att få en skymt av Majbrasan, sen åkte vi och köpte kinamat och såg på halva notting hill, för att sedan dra hem till Marcus igen för att kolla på Ronja Rövardotter.... LOOOOOOL.

Idag har jag & Marcus varit på Mariebergsskogen och kollat på djuren och matat fåglarna. Vuxenpoäng, tack. Sen handlade vi käk, och det blev tacos. Jag är kung på att göra sallad, för övrigt! Sen drog jag hem till Zarah för att hänga lite, då Micke & Marcus valde att dricka lite på nån fest.

OCH NU - sitter jag hemma hos Marcus. Var själv i någon timme, men nu klev han precis innanför dörrn så jag skall avsluta. HEJSVEJS.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!