My tears don't fall...

... they crash around me. Det är sant, alltså. Jag sitter & storgråter.

"Gråt du, det är mänskligt att gråta" säger en polare. Egentligen vill jag inte gråta, för jag tycker inte att det som har hänt inte ens är värt att grina över. Var inte ett dugg redo på att jag skulle vara såhär ledsen... Men en människa kan inte tåla hur mycket som helst. Speciellt inte när man blivit svagare från tidigare händelser.

Jag hatar mig själv för att jag lät det gå såhär långt. Jag visste att detta ändå inte skulle fungera... Men jag tyckte om honom för mycket för att förstå det.

Vet inte ens om det är p.ga mig det har blivit såhär... jag tycker inte att jag har gjort något fel, iaf. Jag har bara varit snäll mot han. Verkligen BARA varit snäll. Och jag vet inte om det är "mitt fel" för att jag inte kan "hantera" att han har kvar bilder på sina ex i mobiltelefonen i bara underkläder.. eller att det var mitt fel för att jag reagerade som jag gjorde när han inte hörde av sig, eller att det var mitt fel för att jag inte tålde att höra på hur många tjejer han varit med.

Jag är inte så jävla stark egentligen.. även fast man säger och tror att man är det. Jag bet ihop så länge jag kunde, för jag trodde att allt skulle lösa sig och bli bättre, och att han skulle inse att jag var bra för han, och att han på så sätt skulle vara rädd om mig. Det finns nämligen bara en StinaBerit...

Jag trodde verkligen att det skulle bli bra. För jag hade gjort han så jävla mycket gott. Jag räddade i princip livet på han.

Nu mår jag bara så jävla dåligt, för jag känner mig så jävla lurad och dum...

Ringde Zarah & grät som ett cp. Visste inte vad jag skulle säga, heller.. Hon tyckte jag skulle åka upp till henne och inte sitta & deppa här hemma.. får se vad jag gör. Det är sant att jag inte kan sitta här & deppa.. inget blir bättre då. Så jag drar nog till henne.. gråter lite till och försöker må bättre.

Nu vet ni varför jag är skitledsen och varför jag inte kommer uppdatera bloggen på ett tag...

"I didn't mean to fall in love, but I did. And you didn't mean to love me back, but I know you did."


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!