Det vill inte sluta...

Har 1000 tankar som snurrar runt i huvudet på mig.. måste få ur dom.

Jag har varit hemma hos Zarah hela dagen idag. En riktig pärla som ställer upp och lyssnar och förstår. Tack för att du är så fantastisk och finns där för mig när jag mår skit, och alla andra gånger också förstås!

Men sen när man kommer hem från Zarah känner man direkt den där stenen i hjärtat och klumpen i magen, samtidigt som man ändå känner sig tom. Jag mår så jävla dåligt över det här så det är sjukt... och jag hade verkligen inte räknat med det. Var inte ett dugg beredd på detta...

Hela jävla dagen har jag tänkt "är allt mitt fel?". Samtidigt vet jag att jag gjorde så gott jag kunde. Jag försökte verkligen bita ihop.. och nu när jag gett upp känns det bara ännu sämre.. för det var inte det jag ville. Jag ville bara att han skulle bevisa att han hade rätt och att jag hade fel. Att han faktiskt gick att lita på.. och jag tror det är därför det skär i hjärtat på mig.. för att han antingen inte ville eller orkade bevisa det för mig.

Jag tyckte verkligen om honom så mycket, och det gör jag såklart fortfarande.. Därför är detta så jävla jobbigt.  Jag visste inte ens själv att han betydde såhär mycket för mig..

Anyway. Nåt jag har att vara glad över är att jag har så fina vänner så det är inte klokt. Blev paff när t.om brorsan undrade hur det var med lillsyrran.. och tack Stefan för din epic-kommentar!

Stefan säger:
Detta fixar du lätt.
Stefan säger:
Du heter ju inte Stina Nilsson för ingenting liksom. :D

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!