Tisdag goes Onsdag.

RÖÖÖÖV! Jag hade skrivit ett halvlångt inlägg o så är denna cpdator äcklig och råkade klicka bakåt så allt försvann.... AJA. Jag tar det kort!

Fick nya linser igår hos optikern, och min syn hade inte försämrats. Jävligt gött. Fast iofs är jag hellre blind än döv. För om jag blir döv tar jag nog livet av mig. Skulle aldrig kunna leva utan att få lyssna på musik.

Efter optikern drog jag och till morsans salong och väntade på Simon så vi kunde dra iväg och dricka kaffe. Blev hela 3 koppar... så gissa om det var lätt att somna inatt.

Och som avslut på tisdagen blev det Desperate Housewifes hemma hos Möller med Möller, Simon och Stina A!

Idag har fan varit jävligt duktig. Har städat mamma & pappas rum + mitt. Diskat som en dåre, gått ut med sopor och rensat min garderob! Är mycket nöjd. Och om 3 timmar drar jag & Möller iväg till Friskis för ännu ett danspass. SATAN va kul det är!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!