Sugen på utgång.

Mjamja.

Nu var biljetten till Arvika fixad, tack vare min kära fader. Köpte den för 935:-, så det blev ca 300:- billigare än vad den vanliga biljetten kostar. Tacka fan att man var medlem på helgon.se, annars hade jag fått betala normalpris för biljetten... dvs 1200:-.

Idag har jag bäddat sängar och diskat här hemma. Har även följt med mamma & pappa till Maxi för att storhandla. Det var roligt! Pappas lilleskutt-humör är det bästa jag vet! Ni vet, när han ropar efter morsan så det hörs i hela affärn och när han drar torra skämt. Morsan får skämmas. Mycket underhållande!

Nu är jag jävligt sugen på utgång. Det är ju tjejkväll på Koriander ikväll, men jag har fan inte råd. Inte ens till att låna. Ska som sagt snåla utav helvete fram till Arvika, då jag hatar att åka dit och inte ha så mycket pengar. Så... istället för att dra ut unnar jag mig ett glas rödvin framför denna laptop - där jag hör hemma. Sparar mig till på lördag istället, då Lollo kommer bjuda på vin. En hel baginbox ska vi dricka. Ffffuuuuuck yeah!

Jaja. Ni får ha en fortsatt trevlig torsdag (fast det känns som fredag?), snorungar!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!