Saker som är gött!

Nu ska jag berätta för er vad jag tycker är jävligt gött.

Nummer Ett - Jag tycker det är så jävla gött att 20 pers börjar helt plötsligt läsa min blogg när jag är deprimerad. Vad fan har ni för jävla nöje med att läsa när någon mår röv? Visst, jag skriver öppet om det på nätet. Jag får skylla mig själv... MEN - vart fan kommer ni andra ifrån som aldrig brytt sig förut? Jävla lowlifers.

Nummer Två - Sånadär spontana utekvällar. Har slängt ut 240:- i baren på Koriander ikväll. Kände att jag var värd det. Behövde komma ifrån vardagen och bara ha lite roligt med mina bästa polare. Så just dom här 240:- var kanske dom bästa pengarna jag spenderat denna månaden. Jävlar va gött det var.

Nummer Tre - Polare som finns där. Ja, fyfan vilka jävla polare jag har. Jag har inte pratat så mycket om det som har hänt till mina polare, utan skriver hellre ut det här. Får ut saker bättre i skrift än när jag ska prata. Men saken är att mina polare vet om när jag är nedstämd, och drar med mig ut för att hitta på grejer. Vi pratar aldrig om problemen, utan vi hittar hellre på saker. GULD!

Nu drar jag, heeeeeeeeeeeej.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!