Sådäääär ja!

Hejhopp gummisnopp.

Jises, idag äre fan varmt ute! Kollade nyss på termometern, och den visade hela 17.5 grader!!!! Helt sjukt. Ingen dret att sommaren är påväg iaf.. har ju lovat i princip alla att jag inte ska gnälla på hur äckligt varmt det är/kommer bli, eftersom jag gnällde så förbannat om hur äckligt kallt det var i vintras. Får väl se om jag lyckas bita ihop.

Idag ska jag tvätta så innåthelvete. Kan väl va roligt med rena kläder. Har bara 200kg tvätt, men det löser väl sig... sen runt 17-18 ska jag dra iväg till Lollo. Det blir att kolla på Hey Baberiba & äte nå gött. Får se om Möller hakar på också.

Annars händer det inte ett skit, idag. Ska fixa all skit som går att fixa imorrn på stan, annars. Betala en räkning på banken, lämna in ett CV, syntest hos optikern, arbetsförmedlingen, lämna in mina skor på skopunkten... U NAME IT!

Jaja. Nu ska jag börja tvätta. Alf Vidersen.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!