Lite halvt nervös.

Hehu, idag ska jag agera världens bästa StinaBerit. Eller ja, jag är ju världens bästa varje dag.. men idag är jag det lite extra! Har nämligen 1800 grejer att göra idag. Eller ja, nästan! Så idag ska cykeln användas flitigt...

1. Lämna CV hos Tempelriddaren (de söker troll i mariebergsskogen i sommar).
2. Lämna CV hos Makalös.
3. Lämna CV hos Vedugnen.
4. Lämna CV hos Casablanca Video.
5. Besöka Arbetsförmedlingen (diskutera jobb ev. studier).
6. Syntest hos optikern.
7. Skopunkten för att lämna in mina trasiga 1 vecka gamla skor...
8. Betala räkning hos banken.
9. Dra till Telia och höra med dom vad avgiften för mitt abonnemang är.

Det, ni! + Att jag ska ringa en privatperson som behövde hjälp i trädgården. GAAH! Wish me luck nu. Jag är faktiskt lite smånervös. Utseendet gör ju mycket har jag hört, också. Får sluta se ut som en luffare och vara lite städad om jag ska få nåt förbannat jobb. För så fort jag fått jobb så ska jag börja med körkortet!

Nu bär det av.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!