LALALALALALAAA

HALÅÅÅÅ ELLEEER?!?!?!!??!

Befinner mig hemma hos Zarah. Skulle grillat idag, men det sket sig. Ovädret kom snabbt som fan. Och nu vill det inte sluta åska... jag hatar åska. Speciellt när det aldrig tar slut. Dödödö!

I helgen har jag inget planerat förutom bio klockan 15.00. I got a daaaate *lalala*. Nej, gud klart jag inte har. Killar är ju as! Så jag ska faktiskt gå med mamma & pappa. Dom är riktigt bra. Dom gör mig åtminstone aldrig besviken eller krossar mitt svullna hjärta. Oh, I'm so emo ...

Iaf. Jag & Zarah vill hitta på något. Hon vill åka bil. Vill ju jag med iofs, men vart fan åker man då? Det är torsdag liksom. Inget är roligt. Nej... Nejnejnej. RÖVEH!

Ska sluta svamla och göra nåt vettigt. Typ surfa lite på Facebook.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!