Jävligt bra söndag!

Hallu!

Igår var jag skituttråkad hela dagen. Fast sen mot kvällen drog jag hem till Zarah och hängde lite. Sen drog vi in till stan & köpte kinamat och drog sedan hem till Doris för att hänga lite där. Blev att kolla på youtube och snacka lite. Alltid trevligt! Drog hem & somnade till filmen Wolf. Görbra.

Idag blev det en spontantripp hem till syrran! Fick träffa min favorit - systerdottern Ellen! Hon bara växer & växer. Lekte med henne och tog en massa kort. Blev även bjuden på rabarberpaj och kaffe av syrran! Det var riktigt gott. Har ju aldrig ätit rabarberpaj förut, men det var klart godkänt.

Efter jag, mamma & pappa var hos syrran så fick jag skjuts till jobbet. Slet på som aldrig förr. Så jag är jävligt nöjd med dagen!

Imorgon ska jag tvätta som fan.




Mosters lilla hjärta. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!