Jag hatar pengar.

Åh, jag är så stressad!

Är det något jag verkligen hatar så äre fan pengar. Jag blir irriterad så fort någon nämner ordet pengar... Speciellt nu, då man faktiskt behöver det som mest! Tacka fan att man beställt hem ett kontantkort till mobilen.. då har man iaf mer råd med saker & ting.

Arvikafestivalen börjar ju dra ihop sig och jag har inte ens skaffat en biljett som kostar ca 1200:- .... Men det löser sig. Får lön av mamma den 13 juni.. och så får jag pengar från försäkringskassan om ca 1½ vecka. Sen så har jag ju sålt datorn till brorsan som ska betala 2000:- (500:-/mån) för den. + att jag ska sälja min baslåda + 2 högtalare och dataskärm på det. Lite tråkigt att man måste behöva sälja grejer när man inte har råd med saker & ting och inte har något jobb.. får hoppas att någon av de ställena jag lämnade CV hos hör av sig snart!

Har lyckats samla in 120:- i min spargris idag iaf. Fick det av pappa, då han tyckte att jag varit så duktig idag och hjälpt till här hemma med tvätten och disken. Fast han verkar ju inte fatta att jag gör det som tack för att jag får bo här hemma... hehe. =)

Nu är jag iaf klar med tvätten och har käkat och duschat. Nu blir det chilla framför tv:n och vänta på att Dum och Dummare ska börja på kanal 9. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!