Jag har världens jävla tur.

Vilken fin dag. Åh, jag är så nöjd och glad!

Har ikväll insett hur bra liv jag har, efter att ha diskuterat det med Linn & Lollo.

Mina polare är så fina människor så det är inte klokt, och jag har sån äcklig tur att dom finns i mina liv. Zarah & Möller är helt fantastiska. Och hela Camp Mallorca. Och självklart Lollo! Sånahär polare växer fan inte på träd, och det är så jävla gött att ni finns. Vi har så jävla roligt ihop och kan prata om allt. Men dom närmaste är ändå Möller, Lollo och Zarah för tillfället. Utan er hade jag fan inte vart mycke till StinaBerit.

Sen så älskar jag mina kära föräldrar. Jag älskar er för att ni lyssnar och vill mitt bästa hela tiden. För att ni låter mig göra det jag vill och har tålamod med att jag fortfarande bor hemma trots mina slitna 21 jordsnurr. Som tack för att ni är så bra föräldrar så diskar, tvättar & städar jag så ni är glada när ni kommer hem.  

Och självklart mina syskon. Lisa & Robin är dom bästa man kan ha! Syrran som gärna pushar en när man aldrig får tummen ur röven med att söka jobb, och brorsan som får en att alltid skratta.

Shit vilket bra humör jag är på ikväll! Såhär ska jag fan vara hela veckan och resten av mitt rötna liv! UH va gött ja mår!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!