Helgen rullar på...

Ja, jesus amalia.

Jag är ju verkligen lika duktig som en köttgryta på att uppdatera här i bloggen. Tycker nog helt enkelt att det inte är lika roligt längre. En är ju inte tonåring längre, om en säger... dvs, inte lika cp och korkad. Jag har ju faktiskt blivit lite smartare! Fast bara lite.

Igår umgicks jag med Möller och hennes systerdotter. Möller var barnvakt åt henne för att hennes syrra skulle föda! Det blev en liten Frida, så jag får ta & gratulera återigen! Shit va kul! Hoppas att jag också blir moster ännu en gång om nåt år.. får väl se hur lång tid det tar för syrran att skaffa en bebis till, om hon nu vill ha ett till.

Sen så ska en polare ha en bebis till vintern (jag nämner inga namn) också. Åååh, jag längtar! Jag vill va med på allt som ska göras då. Ultraljud och förlossning. Bebisar är nog det absolut sötaste som finns! Fast ingen bebis i hela världen är sötare än min systerdotter. Herremingud, Ellen karamellen... moster saknar dig!!!!

Nu ska jag sluta diskutera bebisar innan jag får ett ryck och åker till Hammarö och gosar med systerdottern.

Dagen har nästan gått i ett. Vaknade upp hemma hos Marcus.. såg på lite film. Sen hem & äta lite, duscha o göra sig fräsch för att återigen åka till KRP. Hängde med Micke & Zarah. De bjöd på världens godaste kycklinggryta som Zarah lagat (eget recept). MYYYCKET gott! Sen så hängde vi framför tvn bara..

Nu befinner jag mig hos Marcus igen. Han är på jobbet & slutar inte försen klockan ett inatt. DRYYYGT.

Aja. Nu ska jag chilla vidare. Haré!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!