Hehu, good thursday.

Yesterday was fun.

Zarah var jättesugen på att köra bil, så det blev ca 3 timmars åkande lite här & var i Värmland. Haha, bra tidsfördriv.. passade på att hämta Möller på hammarö:a och så fick jag provköra lite på Löfbergs Lila Arena-parkering.. gick ju hur bra som helst, och nu är jag ännu mer sugen på att ta körkort! Skitkul var det, även om jag bara körde i 1an och 2ans växel. =)

Sen när klockan blev runt 21.00 drog vi hem till Zarah & slappade.. fick skjuts hem runt 22.40. Helt okej torsdag.

Idag kl. 17:00 är det träning som gäller! Köttade på friskis i onsdags också, och varför jag & Möller tränar 2 ggr denna vecka är för att vi inte gick på nåt pass förra veckan.. så det ska bli kul. Älskar danspassen för det är så jävla roligt! Tycker alla borde prova på det. Sen mot kvällen blir det lugnt.. har inga planer efter det, så det blir väl att vara hemma.

Smell yaaa'!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!