Fullspäckad helg.

Ojojoj, har inte bloggat sen i torsdags! DID I DIE OR SOMETHIN'!?!??!

Nej, det gjorde jag faktiskt inte. Jag har bara varit väääldigt upptagen med annat. I fredags var jag t.ex på en uteservering och tog en öl med goda vänner, så fint som det heter! Sen igår blev jag pruttfull på vinet som Lollo bjöd på. Aj, aj, aj...

Det slutade med att jag skickade fyllesms till Stefan och berättade för han att han är världens bästa killkompis. Visst är det sant också, men ändå. Sånt erkänner man inte, för då är man en tönt. Sen så gick jag lös på dansgolvet på Koriander. Jag trodde jag VAR rytmen och takten i låten. Jag var så populär på dansgolvet att t.om en rullstolsbunden rullade fram till mig och frågade om jag ville dansa. Absolut, svarade jag då. Varför, undrar jag idag?

Idag vaknade jag upp med en gnutta ångest. Ändå är jag lite glad, faktiskt. Jag betalade inte ett skit igår på hela utgången. Betalade inte för vinet, inte för inträdet på Koriander eller ölen inne på Koriander. Mycket skönt! Ska nog slänga iväg ett tack-sms till Lollo, bara för att hon gjorde kvällen till en succé igår.

Innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara påpeka att min kära moder vann 50:- på triss. Alltså de trisslotterna jag köpte till henne som morsdag-present. Lyckligt!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!