Det är över nu....

Nu är det nog. Jag ska fan sluta grina över dig och skita i dig totalt. Tagit bort ditt nummer, din facebook, din msn.. u name it. Allt för att du visat mig att du är ett jävla as som inte bryr dig om någon annan än dig själv. Så mycket som jag gjort för dig och fått noll tillbaka. Som att jag vore nån jävla robot. Fyfan!

Jag har verkligen förklarat mig och sagt att jag är hur ledsen som helst och så äckligt besviken, så gör du såhär.. varför skulle du vilja sparka på någon som redan ligger som bara varit snäll mot dig? Varför var du tvungen att såra mig så förbannat? Varför var du tvungen att låta detta gå åt helvete när du visste hur jag fungerade?

Jag är så jävla sårad och besviken på dig så det är helt sjukt. Det har bara gått 5 jävla dagar och du börjar redan på nytt.. roligt att veta att jag betydde så mycket för dig. 3 jävla bortkastade månader.. fantastiskt.

Förstår inte riktigt hur din hjärna fungerar, när jag berättade för dig innan vi började dejta, att jag inte ville dejta p.ga tidigare förhållanden och dejter. Jag har verkligen bara träffat puckon, och du visste det. Och så gör du såhär mot mig..

Känns iaf jävligt bra att jag fortfarande är StinaBerit. Bruden som inte ger upp i första taget och har ett jävligt starkt hjärta. Jag har vuxit upp och klarat mig igenom det mesta, så detta ska nog inte vara något problem heller.

You're no man, but hey that's fine - It's your loss, not mine. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!