Dagens what to do.

HYYJ HYYJ!

Nu är jag hemma igen efter en helhelg hos Marcus! Borta bra men hemma bäst, va.

Solen skiner för fullt, StinaBerit tvättar för fullt. Bra måndag, känner jag. Steg upp vid 10.44 idag, men jag somnade runt ett... så jag har sovit i nästan 10 timmar!! Galet.

Ska alldeles strax ner till tvättstugan och lägga in den sista tvätten, sen ska jag till stan med Lollo. Har ju fått in 3000:- på kontot idag, så jag tänkte köpa mig leggins och nytt smink bara. Sånt som man behöver, helt enkelt. Har ju lovat mig själv att inte köpa en massa dret.. får väl se hur det går. Äre nåt jag verkligen skulle behöva så äre att spara! Lättare sagt än gjort, dock... röv.

Ohwell. Nu ska jag sätta i linserna och fräscha till mig. Tja'rå!




Stina A, jag och Viktoria i torsdags.
(fotograf: Jacob Antonsson / korianderbloggen)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!