Busy girl on the road.

Haha, va dålig man har blivit på att blogga. Har jag fått ett liv, eller?!

Handlade för en tusenlapp i måndags. Det blev en tröja från carlings, linne, jeansleggins och vanliga leggins från gina och ett par skor från skopunkten! Så nu är jag med i matchen igen, såattsäga. Jaa, inom mode alltså. Eller nej, det är jag inte.. jag köpte bara "rockiga" kläder. Muhahaha.

Och igår var det en mysdag! Fick sms från min bög och frågade om jag ville hänga med & ta en kaffe. Absolut. Så där satt vi, på waynes, och tölade. Sen kom Clara också. När klockan blev 17.00 blev det att parkera röven hemma hos Möller för lite grillat! Hon tog fram sin grill från året 1837 och la på en fläskfilé. Ingen dret! Gött som kuck var det också. Aa, typ. Sen så drog vi till Ica och handlade glass! Parkerade återigen hemma hos Möller för att kolla på desperate housewifes. Jag, Emma, Hanna, Viktoria H, Stina K, Simon, Clara och Möller! Simon och jag blev kvar sist. Riktigt bra dag!

Sen idag har väl inte några barn blivit gjorda, direkt.. köttade järnet på friskis bara. Med Möller då, såklart. Stamp on the ground-stegen är inte att leka med.

Nu är jag cptrött, så det blir väl sängen snart. En annan klev ju upp 09.30........

För övrigt får jag hem en lila GameBoy Color med spelet Pokemon gul antingen imorgon eller i övermorrn. NICE!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!