Ain't no sunshine...

Dom här dagarna blir fan inte bättre, alltså...
Känner mig som någon levande död. Har inte lust med någonting.
Speciellt inte när det är sånthär väder... spöregn och såpass grått så det blir mörkt ute.
Kanske var det sista jag behövde.

Har inte sovit ett skit inatt. Har bara legat & tänkt och tänkt och tänkt. Tog aldrig slut.
Tillslut när klockan blev 05.38 där nångång blev jag ledsen... sen somnade jag. Vet dock inte vilken tid.
Vaknar upp vid 09:30 iaf. Har bara ätit, diskat & kollat på en film samt tvättat lite.
Somnade någon timme på soffan. Vaknade upp av att pappa skulle iväg & handla.
Ville följa med, för jag mår bara dåligt av att vara hemma. Men han tyckte att jag skulle
stanna hemma & städa. Sagt & gjort... och nu sitter jag här.

Herremingud vad jag inte behöver det här.
Jag trodde inte att det skulle vara såhär jobbigt... :(

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!