Hemmakväll är gött!

Ni får ursäkta att jag inte uppdaterat någonting, men mitt internet dog igår, även om det var anslutet? Weird.

Bahahaaa, vilken dag. Och jag har knappt fått någon sömn alls inatt p.ga jag hostat som en dåre. Chansar på att jag fick sova i 4 timmar. Max. Stackars mig. Buhuuu.

Stefan skulle kommit hit på förmiddagen, men karln fick migrän och stannade hemma. Och rätt som det var smsade Zarah och frågade om jag ville följa med henne och handla. Klart jag ville det. Så hon kom och plockade upp mig. Kollade runt i olika teknikaffärer för hon skulle köpa en ny telefon och så handlade vi på Maxi.

Sen fick jag skjuts hem. Hann ta en paus i en kvart, sen var det dags att möta Lollo och traska in till stan. Huvudvärk, svettningar och illamående drog igång. Men det löste sig... haha. Mötte Linn och drog till bolaget efter det, sen däckade jag hemma hos henne framför några avsnitt SATC.

Åkte hem runt halv sju med mamma & pappa. Bra dag.

Otroligt gött att va hemma en fredagkväll. Det var längesen! Får fan bli ändring på det. Mår som bäst när jag är hemma. Dvs nykter och fattig. Höhö.

I miss you, btw.


OCH FÖRRESTEN! PAY ATTENTION NU FÖR DET HÄR ÄR JÄÄÄVLIGT VIKTIGT!!!!!!!
Ni måste lova att kolla på KÖRSLAGET imorgon kl 20:00, för min älskade bög ska vara med och sjunga då, och han sjunger i kören för Team Rongedahl! Så ring o rösta som fan imorrn! Görviktigt! Och Simon, min gullegris, lycka till! :) <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!