Fuck this day.

Ohyes, det är fortfarande en äckeldag med ett äckelhumör. Men nu har jag fått ur mig det jag velat säga, så nu känner jag mig bara mest awesome.

Har nog aldrig varit såhär modig, tror jag. Just nu går det iaf inte frammåt med detta dejtande. Karln ska plugga som as först, sen kör vi väl igång igen.. fattade inte riktigt vad han menade. Men det löser sig. Jag mår iaf inte dåligt längre. Känner mig mer duktig än bortgjord. Så nu vet ni det.

Back to reality - Imorse drog jag till AMS och blev inskriven i jobbgarantin återigen. Mycket skönt. Nu väntar jag bara på att försäkringskassan ska godkänna det och sen får jag återigen 3000:-/mån. Göttgöttgött!

Och nåt annat som jag kan vara stolt över är att jag lyckats hålla mig vaken hela dagen idag, från 08:00 tills nu! Brukar ju alltid gå hem & somna om, men idag har jag varit med i matchen.. kan iofs bero på att jag har ont i halsen så jag har haft svårt att sova. MEEEENMEEEEN.

Fuck this. Jag har iaf MJ som tröstar mig när jag mår lite halvt. Han tycker jag är så jättebra!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!