Tvättdag it is...

Suck.. idag är det en tråkig dag. Jag ska tvätta som fan och städa mitt rum. Det behövs... förstår inte hur jag lyckas sova bort lakanet på sängen eller hur dammet tittar fram så fort jag torkat bort det? Jävla lurt, tycker ja!

Igår fixade jag & Marcus presenter till Micke & Zarah. Micke fyller år idag (GRATTIS!) och Zarah på söndag. Det blev rättså stukade presenter. Men innerst inne kommer dom nog bli glada. ;) Efter presentfixandet såg vi på film. Det blev The Last House On The Left igen. Marcus hade inte sett den, och eftersom den är så jävla bra så hade jag inget emot att se den en gång till.

Och ikväll måste jag sitta bänkad framför tvn 21:00. Det är nämligen familjen Jackson på TV. Sen klockan 22:10 är det "Fantastiska Nöjen" på TV3, och då handlar det om nån som försöker se ut som Michael Jackson. Ska bli intressant att se!

Nu ska jag fan äta nåt. Hungrar ihjäl. En vill ju inte bli smal!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Asså nu ere ju såhär att jag vet att du är råbra på videoblogg och whatever. Så gör en tutorial på ditt smink så jag kan se ut som dig när jag raggar pöjkar!

2010-03-11 | 16:18:30




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!