Thursday is in da hood.

Torsdag it is.

Jag är fortfarande småsjuk, men garanterat på bättringsvägen. Nu hostar jag bara. Yayness.

Igår satt jag & ugglade på mjj.se och msn. Det var längesen jag garvat så mycket på en och samma kväll. Folk är ju verkligen dumma i huvve, och det är ärligt det. Förstår inte vilken tur man har ibland som hittar såna. Det är unikt!

Imorgon är det en fullspäckad dag! Då ska jag b.la bjuda min gamla vän Stefan på kaffe och lite filmer som jag ska lägga över i hans USB-minne. Sen ska jag in mot stan och köpa litte gött från bolaget. Efter det vet jag inte vad det blir.. Since I'm no longer dating I have to be awesome instead. Och det är ju rockigt!

Nu ska jag fixa tvätten. Avslutar med ett roligt klipp från tuben!



Disney goes Mean Girls.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!