Tatueringsdags snart!

Oh, what a day..

Jag är inte sådär jättesjuk längre. Hostar lite då och då, men inte lika hysteriskt som igår. Och nu snorar jag ingenting heller längre typ.. riktigt gött! Synd bara att man inte har smak/lukt. Hatar sånt. Fast sen är ju denna förkylning sina bra sidor också. Jag får t.ex ingen aptit och är i princip aldrig hungrig. Kan va bra eftersom jag äter som en häst annars.

Just nu känns det som att jag har gråtit i några timmar. Ni vet när man blir helt svullen i ögonen och när man snytit sig så att andningen genom näsborrarna inte är så ansträngande längre? Konstigt det där.. har inte ens varit ledsen idag, haha. HELL YEAH I'M WEIRD.

Snart är jag frisk iaf. Räknar med att vara totalt återställd på torsdag. Då måste jag iaf vara frisk, för då ska jag tatuera mig!!!!! Är så jävla taggad nu så det finns inte.. Sen när Zarah blivit bättre på att tatuera så ska hon få tatuera in ett stort B vid vaden på högersidan. B som kommer stå för Berit och Baresi. Och Berit heter ju även min systerdotter i andranamn. Att få ha den första bokstaven i deras namn på min kropp när jag dör är en självklarhet. Jag älskar dom minst lika mycket allihopa, och mormor & Baresi saknar jag varje dag.. så det kommer bli bra, detta.

Imorgon är det onsdag. Då vet jag inte vad som händer. Jag ska vila som fan och friska till mig utav bara helvete.

Såatteh.. nu vet ni.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!