Snart dags för tattoo!

Tjolahopp!

Här sitter jag i vardagsrummet och unnar mig en syreköpp (kaffe, alltså). Håller samtidigt på att tvätta och väntar på Simon. Och så luktar det röv i hela trappuppgången för det är några viktiga killar i källaren som håller på att fixa något... och på så sätt så luktar allt RÖV!

Börjar få lite smått panik, också... vet verkligen inte vad jag vill ha för tatuering. Jag tänkte mig texten "Gotta put your heart on the line, if you wanna make it right", då just själva citatet betyder en hel del för mig. Men nu visade det sig att Zarah inte var redo för texter, så det får bli något annat istället. :) Vi ska försöka klura ihop vad det ska bli hemma hos henne sen. Måste tatuera in någonting som betyder något för mig, iallafall. Skulle aldrig tatuera mig om själva tatueringen inte hade någon betydelse. Min sol som jag tatuerade in 2007, står för min hemstad Karlstad t.ex.

Jaja. Det löser sig! :)

Nu kom min bög, så jag ska va lite social mot honom nu tänkte jag. Tja'rå!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


iickaa

Jag vill också tatuera mig.... GAAAH NUUU!

2010-03-24 | 15:15:15
http://iickaa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!