Oh happy day!

Livet som StinaBerit rullar på ganska bra nu, känner jag!

Jag har saknat Linn Möller sen 1942, då vi sist sågs. Fast egentligen har vi inte setts sen i torsdags, men det är alldeles för längesen, med tanke på att vi är the three best friends that anyone could have. Eller two. :) Anyways, ska dra hem till henne runt halv sju ikväll och baka scones och snacka skit! Wünderbart!

Och igår var jag hemma hos Marcus. Vi såg på Saw 5 och garvade åt en massa YouTube-klipp. Pöjken hade ju aldrig sett dom klippen jag har sett 100ggr om, så det blev någon timme på den sidan... slow guy, good guy! O_o Men det var trevligt där iaf. Mysig 1:a på KRP fo shizzle!

Nu ska jag ta tag i mer städning idag. Det tar liksom aldrig slut..



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!