Ny vecka. Gött?

Söndagar är ju riktigt roliga. Speciellt om man inte vill vinna på bingolotto.

Under 1an, 2an och 3ans bingo satt jag där och hoppades. Hade 1 siffra kvar på 2 olika rader, VARJE gång. Ändå vann jag inte. Iofs så gör det mig ingenting, för hade jag ändå vunnit, så hade jag vunnit 100:- eller 5000:- presentkort på Kappahl. Känns som att jag klarar mig. Tihi.

Idag har jag diskat och plockat. Varit jävligt slö som vanligt.. men snart ska jag göra mig i ordning. Ska upp till KRP och leka lite med Marcus. Vet inte om vi ska fixa Micke's present eller göra nåt annat cp. Marcus är ju i princip lika mongo som jag, så vi hittar nog på nåt. Yayness.

Nu ska jag bli snygg. Tja'rå!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!