No tattoo today.. :(

Åååååh!

Tatueringstiden blev framflyttad till nästa vecka.. lite tråkigt eftersom jag var jättetaggad! Menmen, den som väntar på något gott... :)

Zarah & jag grubblade som fan igår vad vi skulle tatuera. Vad verkade mest StinaBerit? Eftersom Zarah är osäker på att tatuera in någon text så var vi alltså tvugna att fixa nån bild. Då kom jag på att jag faktiskt älskar allt som har med musik att göra! Eller ja.. akustisk musik, pop och hårdrock/metal iaf. Så min tatuering kommer se ut som en tribal-gitarr på halva sidan av gitarren, och den andra är som en akustisk gitarr. Och bakom denna gitarr så ska det vara en skuggad G-klav. :) Tatueringen kommer att bli gjord på vänsterbenet. Detta kommer bli skitbra!

Så idag har jag absolut ingenting för mig. Borde egentligen gå på stan och köpa mig ett par skor till på dopet @ lördag.. men eftersom jag ändå ska till tandläkaren imorrn så tar jag det imorrn iställe! Uh va smart jag är.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!