Måste. Bli. Frisk.

Idag är jag seg. Men det beror väl på att varit sjuk och blivit latast i hela Sverige.. herremingud.. hur ska detta sluta?! Får ta mig en långpromenad så fort jag blivit frisk. Fast först ska jag tatuera mig!

Har hunnit diska, tagit mig en dusch och sett på Lilja 4-ever. Bra film, det. Får lite ont i magen dock när man ser ca 10 olika gubbar välta henne gång på gång. Usch, fyfan. Jag kräks!

Resten av dagen ska jag försöka sova & vila. Måste vara frisk till imorrn. Drar iväg runt 09.00 till tatueringsstudion, ska börja tatueras runt 10.00. AAAAAAAAH!!!!!! cookie.

För övrigt befinner sig min MJ-tischa i Asien just nu. Have a nice trip, sweetie!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!