Jävla konstig helg.

Nu är helgen i princip över. Tackar!

Jag har haft en konstig helg. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva den... den har bara varit konstig iaf. Inte alls som jag tänkt mig. Vet inte om jag ska sitta & deppa eller om jag ska va glad. Jag mår fan inte bra av sånthär, det är därför jag valde att hålla mig borta från det i år. Men jag är iaf säker på vad jag känner, så det är ju bra. Shit, varför tar jag ens upp detta i bloggen? Jag respekterar inte ens mitt privatliv. MUHAHAHA, who's bad.

Nej men ärligt då. Röv på det här. Jag hatar det här. Fuck it. O_o

Imorgon ska jag möta Linn Möller 12.00 på stan. Ska bli trevligt. Otroligt gött att vara ledig från jobbet nu i två veckor. Har inte varit ledig på en söndag sen jag började jobba på salongen. FEELS GOOD, YEAH.




"This restlessness has made me to concede.
What is wrong with me, why can't I fall asleep?
I won't get no relief until I'm dead.
I get my inner peace when I am dead...
"
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!