Jag är inte bitter.

Är jag fantastisk eller är jag fantastisk? Kan inte riktigt bestämma mig.

Här sitter man i sitt flickrum och dunkar lite MJ. Jag är inte bitter. Visst har saker & ting skitit sig, jag har blivit sjuk och allting har bara varit en pina, vilket det lär vara resten av veckan. Men inte fan ska jag sitta & deppa åt det. Fuck no. Då är jag inte den StinaBerit jag tror att jag är. I mean SHAMONE, I'm the only happyface around here now these days.

Man ska inte deppa ihop över småsaker. Det är lite som att dricka en öl för mycket eller att whina över att man inte kan får napp i sjön när man fiskar. Och sånt ska man ju faktiskt inte göra, eftersom det finns dom som har det riktigt dåligt. Tänk på det, barn. Don't be selFISH!

Börjar bli äckligt rastlös och sugen på öl. Dessvärre får jag vänta till på lördag. Gud vad jag ska köra All in med tjejerna då. Ska bli riktigt jävla aproligt. Så ska jag va sådär jobbigt trevlig också. Dumt & va otrevlig.

Avslutar med ett tips. "Den billigaste lyxen en kan ge en onge, det är ett fränt namn!". Citat ur Bröllopsfotografen.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!