It's saturday, right?

Hemma igen!

Blev att jag sov över igår, orkade fan inte släpa mig till bussen + att allt var så mysigt. Haha! Lät rättså gay men aja. Jag är ju en brud så jag antar att det är OK! Vi kollade på South Park, sen bjöd Marcus på Thai-mat. Den snubben kan laga mat, alltså! Dynggött. Mer sånt. Sen blev det mer film. Sen garvade vi en hel del också. Minns inte riktigt om vad, men ja. Roligt var det iaf. Haha.

Nu har jag precis tagit mig en dusch och ska strax göra mig iordning. Ska iväg till Gabby runt 17.00 för att hjälpa henne gräva bort lite snö från hennes bil. Det var tydligen katastrof. Det Gabby behöver är en man. Ska hjälpa henne att hitta en i Arvika idag täntke jag. Så slipper jag göra såntdär pissjobb... Höhö.

Mustasch ikväll. Yeah vettu. Dessvärre ska jag vara nykter. Har varken suget eller råd. Men det ska bli kul att få se Mustasch nykter för en gångs skull :) Sen äre gött att va fit for fight när man ska jobba imorrn.. yaaay.

Ohwell. Nu ska jag göra mig redo. Sen äta mat!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!