It's friday. I'm in love.

Goderafton.

Idag känns det lite bättre.. grät ut allt inatt tror jag, haha. Kändes skönt att få göra det + att skriva av sig.. nu vet vi som sagt att han har det bra var han än är. :)

Just nu bloggar jag från min laptop. Yes, jag har fått farsans gamla eftersom han fick en ny igår. Så nu har jag två datorer. Det känns ju rätt värt. Men dra åt fanders va gött det var att ligga & surfa i sängen. Fuck this diet, I'm wanna be fat ALWAYS. Nej, skämtåsido... ska bli görsmal. Vänta ni bara.

Ikväll ska jag hem till Marcus. Karln ska bju' på käk och så ska vi nog glo på nån rulle. Om det är en dejt? Klart det är. Fast skulle inte jag hålla mig borta från dejting i år? Klart jag skulle. Fast denna snubbe är iaf trevlig och fruktansvärt rolig. Han är alltså motsatsen till dom puckona jag lyckats träffa förra året. Mycket skönt!

Ohwell. Nu ska jag fortsätta tvätta. Lyssna på MJ. Njuta av fredagen. Tjäna vuxenpoäng. Vara helt fantastisk.. aa ni vet, det där vanliga...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!