Här har ni en fet vecka.

Woah woah woah! Fullspäckad vecka nu ju! Det är ju inte ofta det händer med tanke på att jag är arbetslös?! Visserligen har dessa två dagar sugit röv, men nu jävlar. Kolla här 'ba:

ONSDAG:
Tvätta och träffa min kjendizbög Simon! Sen mot kvällen hem till Zarah.
TORSDAG: Tatueringsdags! (nej syrran, va inte orolig. Det ska vara en liten tatuering på ett osynligt ställe.)
FREDAG: Kronoparken för att festa lite med Zarah. (tror det var idag, vavava?)
LÖRDAG: Min systerdotter skall döpas, så det blir dop för fulla mugar. Ska eventuellt fira Louise.R som fyller 20.
SÖNDAG: Jobba, jobba och jobba. Ska bli kul eftersom de byggt om salongen :)

Bra vecka?!

Sen verkar ju jag totalt glömt bort att 2010 faktiskt var mitt år! Visst har jag skött mig ganska bra än så länge, men jag känner ändå att jag börjar hamna i skiten igen.

Min träning blev uppskjuten p.ga brist på pengar. Jag började dejta/gilla en snubbe som gjorde mig deppig i slutändan. Och sen att jag börjat supa. Mår fan dåligt av detta. Så nu tänkte jag ta tag i mitt sletna liv för andra gången i år! Vi börjar imorgon. Då ska jag verkligen ta tag i allt jag tittar på.

StinaBerit behöver reda ut saker & ting med en människa. Hon behöver ta jävligt långa promenader, för cykelturen in till stan hon tog förut gjorde så att hon fick träningsvärk. Vi börjar med det. Resten tar vi senare.

Tja'rå.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!