Frågor och svar!

LISTAN ÄR FRÅN BECCAN!

Du heter:
- Stina.
Smeknamn: - StinaBerit, Stajnaa, Fetto.
Låt som när du är ledsen sörjer till: - Alter Bridge - In Loving Memory.
Beroende av: - Snus.
Vad tror folk om dig: - Att jag blev tappad som bebis.
Stämmer det: - Nej, jag är dum i huvvet utan någon vidare anledning.
Vad får du oftast komplimanger för: - Min perfektion!
Vad säger du för att imponera på någon: - Att jag kan koka nudlar, såklart.
Hur imponerar man på dig: - Genom att va rolig. Hatar tråkiga killar with no sense of humor.
Brukar du skratta för dig själv: - Ja, för jag är ju såhär rolig?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: - "Jaha, nej men pappa skjutsar hem mej, men ja kanske kan gå av på torget, måste till pressbyrån å hämta ut en jacka ja har beställt" // Möller.
Var bor du: - Karlstad.
Trivs du där: - Absolut.
Äger du några converse: - Gjorde.
Hur svarar du i mobilen: - "Yes?"
Brukar du komma i tid: - Öhm.. nej.
När mår du bra: - När det går bra för mig.
Vanligaste färg på dina kläder: - Svart, vitt och grått. Är väldigt färgglad utav mig!
Vad saknar du: - Ingenting.
Hade du en bra kväll igår: - Den dög.
När brukar du oftast gå och lägga dig: - Ptja.. runt 2-3 på natten.
Är du blyg: - Haha, icke!
Sysslar du med någon idrott: - Nope, men ska köpa gymkort så fort jag får pengar.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: - Nej.
Har du spytt offentligt: - Ja.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: - Ligga?
Är du nöjd med ditt liv: - Nej, inte yrkesmässigt.
Vad gör du i morgon: - Tvättar, dricker kaffe med Simon och planerar tatuering hos Zarah.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: - Michael Jackson, såklart.
Vad längtar du till: - Sommaren 2010.
Har du bra vänner och äkta vänskap: - Absolut.
Tycker du om någon just nu: - No comment.
Vilken tid gick du upp idag: - Runt 11.
När grät du senast: - Förra torsdagen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: - Grina och shoppa.
Bär du glasögon eller linser: - Linser.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: - Nej.
Vill du gifta dig: - Ja, men inte i denna åldern.
Vill du ha barn: - Samma som ovan.
Solar du ofta: - Bara när solen kommer fram.
Är du bra på att laga mat: - Haha, nej.
Är du flygrädd: - Inte direkt. Flyger ändå aldrig.. haha.
Hur vig är du: - Som en container.
Vilken är din favoritglass: - Twister eller sandwich.
Tror du på ett liv efter döden? - Ja.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: - Kvällsmänniska.
Röker du: - Blir väl på fest, men försöker dra ner på det också och bara snusa.
Hur ofta tränar/motionerar du: - Aldrig. Ska gymma till våren...
Senaste låt du hörde: - Michael Jackson - Will You Be There.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!