Förkyld och bitter.

Denna dag blev inte riktigt som planerad...

Skulle ju följt med Zarah ut, men eftersom jag redan kände mig krasslig igår. Hostade, snoret rann och jag nös. Vaknade upp idag och hade ont i halsen + rethosta. Men nu är det bättre.. har åtminstone ingen feber.

Trots denna förkylning har jag besökt tandläkaren (jag hade jättefina tänder sa hon, I know riiight?), och så har jag virrat omkring på stan. Köpte mig ett par nya skor till imorgon då det är dags för dop. Dessvärre vet jag inte om det är så bra om jag kommer.. har jag ingen feber så åker jag självklart med. Men får inte vara nära systerdotter, bara :( Fast som sagt, jag mår bättre nu! Hostar bara litegrann.

Ikväll har jag suttit här och kollat på film.. sovit lite.. kollat på TV. The usual when you're in a cold. YAY!

Nu ger jag mig!




Hej, jag är världens snyggaste människa.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!