En runda på stan.

Tjeeenare.

Idag har det varit en helt okej dag. Har varit på stan med Linn & Lollo en sväng. Avslutades med en kaffe på Waynes med dom och Simon, Cassandra & Jacob. Görtrevligt! Sen drog jag hem till Linn & checkade bröllopsfotografen och Desperate Housewifes. Hon försöker lära mig att tycka om denna omtalade serie. Än så länge är det halv bra. Ingenting jag känner att jag inte kan missa.

Nu sitter jag här & lyssnar på Håkan Hellström - Nu Kan Du Få Mig Så Lätt och tar mig en skvätt ramlösa. Det är gött.

Imorgon ska jag träffa Marcus igen. Då ska vi fixa Micke's present eftersom han fyller år på torsdag. Ska bli röjj. Eller? Fan vet jag... Norrlänningar är iaf jävligt stukade och ger varandra skitkonstiga presenter. Iaf karlarna. Förstår verkligen inte vart de får allt ifrån.. och det värsta är ju att den som får presenten blir ju glad över det? Haha, ja herrejävlar...

Avslutar med en bild på min nya livskamrat som jag köpte för 10:- i Arvika - Filip!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!