En helt okej tisdag.

Yoyoyo, people.

Idag har jag unnat mig en sovmorgon. Blev väckt av såntdär viktigt fixarfolk som skulle greja med våran ventil eller nåt. Det gick ju görbra det. Tog typ 5 min också. Bra gjort, grabbar!

Sen har jag kollat på Luftslottet som sprängdes. Vet ärligt talat inte vad jag tyckte. Visst var den bra, men jag tyckte att slutet va lite fuckat. Och det som hände i filmen också, för den delen. Jag ville ha mer intensiva grejer. Mer action. Dåligt med det! Menmen. En kan ju inte få allt...

Efter det gjorde jag mig snygg och drog in till stan för att lämna tillbaks filmen jag & Linn hyrde igår. Därefter blev det en tripp till KRP för att hänga med Marcus. Ska jag vara riktigt ärlig och seriös nu, så har jag nog aldrig garvat såhär mycket åt/med någon snubbe förut. Och att han är sådär äckligt snäll och klumpig i mun gör han bara ännu bättre. Trivs som fan, och det hoppas jag att han vet om. Och om han inte gör det så får han ju antagligen reda på det nu eftersom han hänger med i mitt bloggande. Hej, cpMarcus!

Ohwell. Imorgon är det tisdag. Då ska jag hänga med Lollo & Linn. Blir en tripp på stan och en syreköpp på det, kan jag tänka mig. Såndär rolig kvalitetstid med brudarna gillar jag!

Nu ska jag kötta vidare. MJ-playlist:en och internet väntar.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!