En bitter söndagnatt.

En söndag natt ligger jag i min säng och grubblar. Jag är så less.

Idag känns allt bara fel. Och jag hatar när jag sviker mig själv, när jag vet att jag skulle klarat av det. Förstår inte varför jag ger mig in i vissa grejer när jag vet att jag mår dåligt utav det. Känner mig så jävla patetisk och lurad av mig själv. Det sjuka är att jag inte ens vet om det finns något fel. Har lärt mig att gå på känsla... Men ja... Det är jobbigt.

Försöker trösta mig med en snus, vatten och We Are The World 25 for Haiti. Riktigt bra låt för övrigt. Visst, originalet är ju alltid bäst, men denna är fan riktigt jävla apbra. Får rysningar varje gång jag hör Josh Groban & Celine Dion. Vilka jäkla toner...

Nej. Nu vill jag bara ha lördag. Då ska jag ut med brudarna. BARA brudarna. Då blir det Koriander och Mama Kin. Tänkte köra all in då också, eftersom jag är ledig på söndagen. YES. Fyfan vad jag är värd det.

Nu ska jag sluta whina och försöka ta allt som en man. Fuck off.






We Are The World 25 For Haiti.

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!