E bra lördag?!

Igår låg jag död i min säng hela dagen, så jag hade ingen ork att uppdatera.

I lördags gick jag & brudarna in i dimman. Vi passade även på att kolla på Körslaget. Våran vän Simon gjorde riktigt bra ifrån sig, och han såg världsvan ut framför kameran. Riktigt kul att se! :)

Sen rann klockan iväg, och vi begav oss mot Koriander för att se Mama Kin. Dessvärre var jag inte så intresserad utav det, utan satte mig helt själv i baren. Där satt jag i ca 30 minuter och filosoferade. Herremingud va full jag måste vart? Haha.

Drar hem med Lollo 01:30 och tackade för oss. Vi HEE-HEE:ade hem!

Sen igår ja.. då var jag död. Gick till centrum och unnade mig en godispåse och en pepsi max. Sov som en stock. Kollade på filmer.. jaa. Och mådde röv helt enkelt! Bra söndag.

Nu ska jag strax ta tag i disken, sen ska jag bege mig hem till Möller för lite häng. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!