Dagens fo shizzle.

Dagens humör: Nöjd och lycklig!

Dagens mående: Råbra.

Dagens borde: Städa rummet som vanligt, men jag är för fet för att orka.

Dagens frisyr: Bad hair-day, så jag körde all in på mössa!

Dagens smink: Foundation, ögonskugga, mascara, eyeliner och rouge.

Dagens klädsel: Leggins, linne och hoodie sooom vanligt.

Dagens planer: Har hängt med Möller och nu inväntar jag Familjen Jackson på TV4!

Dagens materiella vill ha: Kläder som vanligt.

Dagens fundering: Varför kommenterar man som anonym?

Dagens beroende: Snus.

Dagens tråkigaste: Tvätta.

Dagens längtan: FREDAG!

Dagens superlängtan: Michael Jackson från Bad-eran. I min kröpp! Det vore nåt det.

Dagens tidning: Åt helvete med tidningar.

Dagens låt: Michael Jackson - In the closet. Mumma.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!