A Walk To Remember.

Haha, ligger här i sängen och skrattar åt mig själv.. satt nämligen och bläddrade igenom lite gamla ballader på Spotify och kom på att jag glömt bort Mandy Moore! Mandy Moore som var med & medverkade i filmen A Walk To Remember.

A Walk To Remember är världens finaste film, och som jag såg för första gången med min tjejgrupp när jag var runt 13-14 år gammal. Sen dess har jag väl sett den typ 3-4 ggr till. Haha, men det jag sitter och skrattar åt är att jag bara velat se den om jag haft någon pojkvän. Har fått för mig att filmen skulle bli tusen ggr bättre då om jag hade en kärlek bredvid mig. Jag vet att jag lurat minst 2 expojkvänner till att se den! Hahaha, shit va fjantigt...

Nu var det några år sedan jag såg den sist, och jag har fan bestämt mig. Jag skiter i att jag inte har någon pojkvän nu, utan jag ska se den här filmen ikväll. Ensam. Sen om jag kommer börja gråta hysteriskt över att jag inte kan lyckas få ett lika fint förhållande som dom i filmen är en annan historia...

Om ni missat denna film från 2002.. SE DEN!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linnéa

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH! Den är så fin! Började lipa av trailern, inte alls blödig.

2010-03-31 | 23:51:22
http://linneaschoice.wordpress.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!