2010 so far...



Druckit alkohol?
Ja, men det är knappt det.
Snusat?
StinaBerit <3 Göteborgs rapé portion.
Varit full? Ja... MEN DET ÄR KNAPPT DET!
Rökt vattenpipa? .. nej.
Däckat? Krävs en rackarbajsarfylla för det.
Blivit påkommen? Är en typisk James Bond i female-version, så jag städar mina spår.
Fått ett sugmärke? Lägg av.
Gjort ett sugmärke? Men lägg av, då..
Har haft oskyddat sex? Nej, jag är ju rätt städad utav mig..
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? Står det "lös" i pannan på mig?
Gjort något dumt? ... nej. Jag är ju en bra StinaBerit nu.
Gjort något som du ångrar? Ångrar aldrig nåt jag gjort. Man lär sig av sina misstag, såattsäge!
Sagt nej till sex? Ja, jag blir så jävla stressad... och så har jag komplex över min svullna kropp.
Fixat dig i timmar? Nej, jag är väl ingen bög heller.
Gråtit inför mer än 10 personer? ... Nej, jag är väl ingen bög heller.....
Smugit ut? No need. Jag fick bestämma över mig själv när jag fyllde 18.
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Nej, ett ex är ett ex. Why bring it back to life? O_o
Sovit bredvid någon av samma kön? Ja.
Sovit bredvid någon av motsatt kön? Ja.
Lekt med någons känslor? Nope, I'm not that kinda girl.. brukar va tvärtom där, faktiskt. *buhu tyck synd om mig*
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Har svarat ja på denna frågan förut.. men efter ett par funderingar över detta så kom jag fram till att... NEJ.
Gråtit dig till sömns? Ja, jag saknade Baresi så..
Gråtit framför någon du älskar? Ja, pappa fick se mig gråta när han kom hem från jobbet.
Har haft sex ute i skogen? Haha, är det ett måste år 2010?
Kysst en tjej? Nej, jag föredrar herrar, även om dom gör mig riktigt förbannad.
Vaknat av att du gråter? Ja, 2 ggr faktiskt. Mardrömmar my ass.
Skrikit ord som hora och slampa till någon? Haha jo, men det har ju bara varit på skämt.
Mått bättre eller sämre av alkohol? Sämre. Mår bättre utan alkohol. :)
Slagit någon på skoj? Ja. HIHI!
Blivit slagen på skoj? Ja. HIHI!
Lärt känna över 10 stycken nya människor? Nej, så känd är jag nog inte...
Gått bakom ryggen på någon? Ehm... nej.
Varit på sol semester? Nej, jag är fattig.
Badat i havet? Nej, jag är fattig!
Har haft snöbollskrig? Konstigt nog.. nej.
Sett en hel fotbollsmatch? Hatar fotboll.
Inte sovit på en hel natt? YES! Äre lan så äre lan?!?
Varit på sjukhuset? Ja. Ultraljud i tuttarna, wohooo. Negativt, dock.
Sovit i över 12 timmar? Ja, herregud.. OM jag gjort.
Sett en film mer än 10 gånger? Nej, gud..
Tagit någon på röven? Jora! Rätt ska va rätt.
Lärt känna någon via internet? Haha ja. Många från MJJ.se :)
Velat dö? Nej, jag har för mycket livsglädje!
Fått ett IG? Går inte i skolan längre, så nej.
Åkt buss i över 10 timmar? Nej. :D
Varit ute en hel natt? Det har jag nog!
Blivit tagen av polisen? Nope, jag är så snäll så.
Svikit en vän? Nej. :D

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!