This was fun.

Yohooo!

Jag har överlevt helgen, men det är knappt det. Har så förbannat ont i kroppen och vill egentligen bara dö lite, men det går ju inte. Iaf...

I lördags blev det utgång. Startade hemma hos Lollo med Lollo, Daniel och mitt ex Robert. Vi skulle dragit till Nöjes sen men vi drog till Ankan istället. Där var det lagomt med fölk, spelade råbra musik och sällskapet var kanon. Så det var svinkul på Ankan.

Efter Ankan hade stängt ville jag inte hem och var istället redo för efterfest. Frågade snällt om Robert kunde fixa någon efterfest, och det slutade med att vi hamnade i hans arbetarbil (en van typ) och satt och pratade och drack öl. Sen blev det att jag sov över. Vi sov på tennisnät, spador på väggarna och krattor i taket. Så igår var jag helt färdig i kroppen, men det är värre idag. Vi somnade ju inte försen 05:30 eller nåt.

Vaknar upp ca 11:20. Mår rent ut sagt röv. Kliver ur vanen och börjar pressa i solen en sväng.. sedan var det dags för arbete. Robert följde med och tittade på. Vi skulle ha grillat fast det blev inte så.. så det blev att vi köpte med en dricka och satte oss vid älven och bara chillade och tölade. Mysigt, I tell you.

Var hemma igen cirkus 20.45. Och däckade i sängen 23.00. Vaknade 07.30. Bra liv.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!