Solig fredag. Gött.

Hej hopp!

Ligger ute på balkongen & pressar i solen. Har jag gjort hela dagen i princip, men jag får fan ingen färg?! Det är helt galet. En polare chansade på att jag var albino, men han suger så han har nog fel. Dålig blodcirkulation kanske?

Igår befann jag mig hemma hos Zarah efter att jag tvättat klart. Vi hängde på balkongen, åkte & handla, sen blev jag bjuden på lunch. Kycklingsallad som hon hade gjort själv. Ruskigt gott vare! Åkte hem vid halv nio.

Idag ja. Jag har solat, ja. Och diskat, bäddat och dammsugit. Wooohoo.

Är hemma själv hela kvällen också. Mamma & pappa ska ut och käka och ta några öl med deras s.k "vänner/vänninor". Så de kommer väl inte hem försen inatt, kanske.. men det gör inget. Louise Harald Andersson kommer & håller mig sällskap sen. Vi ska ta ett glas rött och njuta av detta cpbra:iga vädret!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!